איך להוציא דרכון אוסטרי בשלושה שלבים – משרד עו”ד טל אופיר

לאחרונה, הורחב החוק האוסטרי ומעגל האנשים עם זכאות לאזרחות אוסטרית גדל משמעותית. כתוצאה מהשינוי בחוק, כעת  מעגל הזכאים לאזרחות אוסטרית כולל לא רק את אזרחי אוסטריה וצאצאיהם אלא גם את תושבי אוסטריה וצאצאים של תושבי אוסטריה העונים על הקריטריונים.

על מנת להוציא דרכון אוסטרי ולהנות מיתרונותיו יש צורך לעבור מספר שלבים. ראשית, יש צורך בהוכחת זכאות לאזרחות אוסטרית. שנית, יש צורך בבניית הבקשה לאזרחות אוסטרית ושליחתה, ולחכות לתשובה האם הבקשה התקבלה בחיוב. אם הבקשה לאזרחות אוסטרית התקבלה בחיוב, ניתן להוציא אזרחות אוסטרית. השלב הבא, לאחר קבלת האזרחות האוסטרית הוא שלב הוצאת דרכון אוסטרי.

כדי לברר עוד אם יש לכם זכאות לאזרחות אוסטרית ועל הבקשה לאזרחות אוסטרית, צרו קשר עם משרד עו”ד טל אופיר, המתמחה בהוצאת אזרחות אוסטרית.

הוכחת זכאות לאזרחות אוסטרית

כאמור, על מנת להוציא דרכון אוסטרי יש קודם להוציא אזרחות אוסטרית. תצטרכו להשיג מסמכים המוכיחים זכאות כגון תעודות המעידות על אזרחות או תושבות של האדם אשר מכוחו אתם זכאים לאזרחות אוסטרית. יש מספר דרכים לחפש הוכחות אלו, החל בבדיקה במסמכים של המשפחה שכבר יש בבית ועד בדיקת על ידי משרד עו”ד המומחה בבדיקות מסוג זה.

הבקשה לאזרחות אוסטרית

הבקשה לאזרחות אוסטרית נשלחת למחלקת האזרחות האוסטרית עם מסמכי בקשה ומסמכים נלווים. יש חשיבות רבה לשלמות הבקשה על מנת שהיא תאושר כמה שיותר מהר וכדי שלא תאלצו לשלוח מסמכים נוספים לאחר שליחת הבקשה. יש להגיע לשגרירות אוסטריה בתל אביב עם המסמכים הבאים:

המסמכים המוכיחים זכאות לאזרחות אוסטרית

תעודת לידה דו לשונית עם אפוסטיל:

* תמצית רישום מתורגמת עם אימות נוטריוני ואפוסטיל
* תעודת נישואין (ואם רלוונטי גירושין) מתורגמת עם אימות נוטריוני ואפוסטיל
* העתק דרכון עם אימות משגרירות אוסטריה
* תמונת פספורט
* תעודת יושר

ניתן להשיג את המסמכים באופן עצמאי ולחסוך עלויות. עם זאת, השגת המסמכים באופן עצמאי עולה גם היא כסף (עבור אפוסטיל, תרגום ואימותים נוטריונים). השגת המסמכים הדרושים באמצעות עו”ד המתמחה בהוצאת אזרחות אוסטרית חוסכת הרבה התרוצצות בין משרדים שונים ומבטיחה שהבקשה תוגש בשלמותה ועל הצד הטוב ביותר. אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרד עו”ד טל אופיר, המתמחה בהוצאת אזרחות אוסטרית ומציע ליווי משפטי יעיל ומקצועי.

pexels-tima

הוצאת דרכון אוסטרי

לאחר קבלת האזרחות האוסטרית ניתן להוציא דרכון אוסטרי בתהליך פשוט. כדי להוציא דרכון אוסטרי יש צורך לקבוע תור לשגרירות אוסטריה בתל אביב ולהגיע עם המסמכים הבאים:

טופס בקשה ממולא (שימו לב: חותמים על הטופס בשגרירות מול פקיד שגרירות אוסטריה – מלאו את הטופס וחכו עם החתימה עד שתידרשו לכך)

* טופס הצהרה על מצב אישי
* דרכון עכשווי
* תעודת אזרחות אוסטרית
* תעודת לידה
* תעודת נישואין (אם רלוונטי)
* תעודת גירושין (אם רלוונטי)
* תמונת פספורט צבעונית
* למבקשים מעל גיל 18: תעודת שירות צבאי/ויתור על שירות צבאי
* אם רלוונטי: אישור ממשרד הפנים על קבלת/אי-קבלת אזרחות ישראלית
* עמלות קונסולריות: 76 אירו (התשלום במזומן ובשקלים)

אם תרצו לזרז את התהליך, ניתן להזמין “דרכון אקספרס” בתוספת תשלום: עלות דרכון אוסטרי “אקספרס” היא 165 אירו למבקשים מתחת לגיל 12 ו 220 אירו לאנשים מעל גיל 12.

שימו לב שאת כל התעודות הישראליות צריך להגיש עם אפוסטיל ממשרד הפנים. כמו כן, התעודות צריכות להיות מתורגמות לגרמנית ומאומתות נוטריונית.

צרו קשר עם משרד עו”ד טל אופיר כדי לקבל מידע על זכאות לאזרחות אוסטרית ולדרכון אוסטרי. משרדנו מומחה בהוצאת אזרחות אוסטרית ויכול לחסוך לכם זמן יקר של התרוצצות בין משרדים שונים להשגת תעודות, אפוסטיל, תרגום התעודות ואימותן הנוטריוני.כאשר תירצו להוציא דרכון אוסטרי כבר יהיו בידיכם המסמכים הדרושים ויהיה עליכם רק לקבוע תור ולהגיע לשגרירות אוסטריה בתל אביב.

צרו קשר עם משרדי עו”ד טל אופיר כדי לברר אם אתם זכאים לאזרחות גרמנית – במשרדנו נוכל לבחון את המסמכים שבידיכם. אם המסמכים לא מספיקים, או אם אין לכם מסמכים בכלל,  נבצע עבורכם בדיקה ארכיונית מעמיקה כדי לבסס את הזכאות לאזרחות גרמנית.

לבדיקת זכאות או כל שאלה

השאירו לנו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי

    משרד עו"ד טל אופיר - הוצאת דרכון גרמני ואוסטרי מבלי לצאת מהבית

    תפריט נגישות